Moji podaci

Svako korištenje portala Hrvatska kulturna baština podliježe niže navedenim uvjetima.

Autorska i srodna prava

Sva prava nad svim objavljenim sadržajima na portalu „Hrvatska kulturna baština“, koji uključuju, no nisu ograničeni na slike, tekstove i softver, pridržava Ministarstvo kulture Republike Hrvatske.
Sukladno Zakonu o autorskom pravu i srodnim pravima (NN 167/03, 79/07), kao vlastita intelektualna tvorevina, zaštićena je i baza podataka s obzirom na izbor i raspored sadržaja na portalu.

Uvjeti korištenja

Preuzimanjem sadržaja s portala korisnik se obvezuje da će ga koristiti isključivo u nekomercijalne svrhe i samo za individualnu upotrebu u stručne i znanstvene svrhe uz poštivanje svih autorskih prava, drugih vlasničkih prava i svakog navedenog ograničenja prava.
Stoga se sadržaji s portala ne smiju dalje kopirati, reproducirati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez izričitog dopuštenja Ministarstva kulture i medija.
Svako korištenje preuzetih sadržaja mora biti popraćeno napomenom „Copyright (c) 2021, Ministarstvo kulture i medija RH, sva prava pridržana“.


Točnost i pouzdanost podataka

Ministarstvo kulture i medija će uložiti razuman napor kako bi se na navedenom portalu našli provjereni i točni podaci, ali ne može biti odgovorno za njihovu točnost i potpunost. Svi korisnici koji pristupaju portalu „Hrvatska kulturna baština“ koriste njegov sadržaj na vlastitu odgovornost. Ministarstvo kulture i medija neće biti odgovorno ni za kakve izravne, slučajne, posljedične, neizravne ili kaznene štete koje su nastale iz pristupa, korištenja ili nemogućnosti korištenja portala eKultura ili zbog bilo koje greške ili nepotpunosti u njenom sadržaju.
Ovaj portal sadrži informacije treće strane i veze do drugih mrežnih stranica nad kojima Ministarstvo kulture i medija nema kontrolu. Ministarstvo kulture i medija nije odgovorno za točnost ili bilo koji drugi aspekt takvih informacija i ne preuzima nikakvu odgovornost za takve informacije. Ministarstvo kulture i medija zadržava pravo izmjene sadržaja ovog portala na bilo koji način, u bilo kojem trenutku i iz bilo kojeg razloga i neće biti odgovorno ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena.

Zaštita privatnosti

Ministarstvo kulture i medija poštuje privatnost posjetitelja portala eKultura i prikupljat će samo osobne podatke kao što su ime, adresa, telefonski broj ili e-mail adresa korisnika kada ih oni dobrovoljno dostave. Ti podaci bit će korišteni isključivo kako bi se udovoljilo pojedinačnim zahtjevima za informacijama te kako bi se na temelju njih, boljim razumijevanjem potreba korisnika, unaprijedili sadržaji i usluge portala eKultura. Ti podaci neće biti prodavani niti korišteni, niti će biti prenošeni trećoj strani bez pristanka korisnika. Svaka promjena u politici privatnosti bit će objavljena na ovom portalu.

Zatvori
API: uvjeti korištenja

Preuzimanjem sadržaja s portala korisnik se obvezuje da će ga koristiti isključivo u nekomercijalne svrhe i samo za individualnu upotrebu u stručne i znanstvene svrhe uz poštovanje svih autorskih prava, drugih vlasničkih prava i svakog navedenog ograničenja prava.

Stoga se sadržaji s portala ne smiju dalje kopirati, reproducirati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez izričitog dopuštenja Ministarstva kulture i medija.

Svako korištenje preuzetih sadržaja mora biti popraćeno napomenom „Copyright (c) 2021, Ministarstvo kulture i medija RH, sva prava pridržana“.

Zatvori
Pretražite portal

Izložbeni postavi i uređenja interijera

Umjetničko paviljon, razglednica, oko 1904.

Viktor Kovačić je bio vrlo aktivan član Društva hrvatskih umjetnika. Nakon njegova raspada pridružio se Društvu umjetnosti koje je predvodio Izidor Kršnjavi. Kao član Društva redovito je izlagao na zajedničkim manifestacijama, a za nekoliko je izložbi osmislio postav i dekoraciju izložbenih prostora. Tijekom 1904. godine Kovačić se pridružio i novoosnovanom Savezu južnoslavenskih umjetnika „Lada“, na čijim je izložbama također redovito izlagao, postavljao izložbe i oblikovao kataloge. Osim izložbenih postava Kovačić je tijekom karijere dekorirao i interijere za brojna društvena događanja.

Obzor Ilustrovani br. 6, veljača 1908.: ‘Naš hrvatski arhitekta Viktor Kovačić odlikuje se osobitim ukusom i kulturom, što pokazuju koli njegove gradnje, toli i njegov arrangment enterieura, soba i dvorana.”

Postav izložbe C. M. Medović, O. Iveković i drugovi, Umjetnički paviljon, svibanj 1901.

Postav Treće jugoslavenske umjetničke izložbe saveza “Lade”, Umjetnički paviljon, svibanj – lipanj 1908.

Viktor Kovačić, s bijelim šeširom na glavi, s članovima društva “Lada” ispred Umjetničkog paviljona 1908., Arhiv za lik. umjetnosti HAZU

Obzor Ilustrovani br. 6, veljača 1908.: ‘‘Do sele su se naše dvorane u svrhu plesova aranžrale koječim, a najviše su se ti aranžmani odlikovali neukusom. Bilo je to bez ikakove kulture, bez ikakove stilizacije. Priredjivači zabava zaboravili su, da i u tom treba da odlučuje umjetničko uho, da i tu treba drapeau, cvieće, boje i pojedine predmete onako razmjestiti, da bude za oko ugodno, da ne smetaju i da svojim tonovima pristaju uz plinsku ili električnu razsvjetu.”

Zgrada i dvorana “Kola”, razglednica, oko 1902.

Dekoracija interijera dvorane Glazbenog zavoda za pokladni ples ”Plitvičkog društva”, veljača 1908.

Dekoracija interijera dvorane Glazbenog zavoda za pokladni ples Plitvičkog društva, 1908., Ministarstvo kulture i medija RH

Obzor Ilustrovani br. 6, veljača 1908.: ”Već smo lane upozorili naše čitaoce na vanredno moderno i ukusno izkičenu sokolsku dvoranu, a za ples hrvatskih sveučilištnih gradjana. I ovog se puta Viktor Kovačić zaista iztakao vanrednim aranžmom gore spomenute dvorane. Do sele su se naše dvorane u svrhu plesova aranžrale koječim, a najviše su se ti aranžmani odlikovali neukusom. Bilo je to bez ikakove kulture, bez ikakove stilizacije… Tim više moramo da pohvalimo g. Viktora Kovačića, koji je sav trud svoj uložio, da se malenom svotom, a sa razmjern malo dekorativnog materijala i predmeta iznosi i postigne efekte, kakove prije nismo u našim pokladnim i drugim velikom zabavama vični gledati.”